Група «Пізнайко»
Вихователі
- Ольховська Любов Василівна
- Михайленко Наталія Борисівна
Помічник вихователя – Мельніченко Любов Іванівна
Вихователі групи використовують інноваційні технології з пізнавального та мовленнєвого розвитку:
- Ігри Нікітіних ( настільні ігри на розвиток логіко – математичних навичок)
- Ігри Воскобовича ( настільні ігри на розвиток логіко – математичних навичок)
- Елементи технології «Лялька як персона» (розвиток комунікативних навичок, емоційно – вольової сфери)
- Коректурні та мнемотаблиці (розвиток мовлення)
- Картки Проппа (розвиток мовлення, логічного мислення)
- Конструктор «лего»
- Палички Кюізенера (розвиток логіко — конструкторських навичок)
- Блоки Дьєнеша (розвиток логіко — конструкторських навичок)
- Елементи методики навчання грамоті та математиці М. Зайцева
«Пізнайчата» завжди знаходяться в пошуку нових пригод, знань та умінь.
У цьому їм допомагає навчання за методикою Зайцева, яка вже традиційно застосовується Ольховською Л.В. при вихованні дошкільнят.
МЕТОДИКА ЗАЙЦЕВА
Якщо ви вирішили, що ранній розвиток ваших вихованців – це для вас, то ідеально для навчання дошкільнят підходять методики М.О. Зайцева. Суть математики за методикою «Стосчет Зайцева» полягає в тому, що дитині пропонують побачити відразу всі числа від 0 до 99, тобто всю сотню відразу. Причому все це представлено у вигляді стрункої системи, що демонструє не просто кількість, а й склад числа. Дитина одразу бачить, скільки десятків і одиниць становить кожне число, починає предметно відчувати кількість.
Об’єднати чотири образи числа – звуковий, кількісний, складовій і графічний (цифровий) – саме і є основним кроком.
ПЕРЕВАГИ МЕТОДИКИ
Одна з основних переваг системи Зайцева перед іншими методиками раннього розвитку – вона дуже проста, легко може бути застосована в умовах дошкільного закладу.
Вона найкраща для переходу від ігрової діяльності до навчальної, задіює механізми впливу позитивних емоцій «самовідкриття» на засвоєння матеріалу.
Власне нічого і не треба. Слід зануритись у гру. Гра – це інтерес, ініціатива, власний вибір дитини, її боротьба в ігровій змагальній ситуації. Отже дитина не перевантажується, не стомлюється і тому безболісно адаптується до школи, поступово переходить від гри з навчальним змістом до навчання з ігровими моментами.
У неї не виникає стресу, оскільки вона завжди впевнена у своїх знаннях.
Займаючись математикою в ігровій формі, дитині вдасться уникнути багатьох шкільних проблем:
- по-перше, дитина звикне до занять, йому буде цікаво вчитися.
- по-друге, мозок дитини буде готовий сприймати інформацію, адже цьому він навчений ще з народження.
- по-третє, у дитини в достатньому ступені сформуються вищі психічні функції, що дозволять бути успішним у школі.