Підготовка до...

Підготовка до школи: напрямки роботи вдома

 

Неправильно

Правильно

Формування мотиваційної сфери

Залякувати навчанням у школі, поганими оцінками, на шквалт: «Це зараз ти граєшся, а в школі треба працювати, вчитися». Формувати адекватне уявлення про школу, інтерес до пізнавальної та інтелектуальної діяльності.

Соціально – моральний розвиток, формування навичок безпечної поведінки

Читати нудні  нотації, які не викликають у дитини жвавого інтересу, змушувати повторювати абстрактні правила поведінки. Інсценізувати, «проживати» й обговорювати з дитиною конкретні приклади з життя, разом розмірковувати над висновками.

Формування здатності навчатися

Примушувати дитину до розумової та навчальної діяльності (читати, обчислювати, писати). Заохочувати дитину пізнавати нове через ігрову  та практичну діяльність, пропонувати розвивальні ігри-вправи.

Логіко – математичний розвиток

Вимагати від дитини розв’язувати задачі та приклади, подані у сухій задидактизованій формі. Ненав’язливо залучати дитину до пошуку відповідей на цікаві логічні завдання, задачі,  приклади у різноманітній відповідній вікові діяльності.

Підготовка до письма

Спонукати виконувати завдання у прописах, що не відповідають віковим особливостям. Зміцнювати м’язи кисті руки, розвивати дрібну моторику під час малювання, аплікації, ліплення тощо.

Підготовка до оволодіння читанням

Нав’язувати дитині вивчення літер, змушувати читати слова або речення на швидкість, незважаючи на розуміння нею прочитаного. Багато читати дитині високоякісної художньої літератури, обговорювати сюжет, образи, художні прийоми, використані автором, збагачувати словник, задовольняти природний інтерес до вивчення літер.